Fattar inte riktigt det här. :P



image1

Det här med blogg, ska det vara någonting det? :P
Jag kan inte sitta still, tror att jag är kär.
I två stycken på samma gång.
Andreas är min redan. Och tack gode gud för det. :) Men den lilla parveln boende på Rödön är inte min än, och det kommer han nog aldrig bli heller, men förhoppningsvis kanske jag får rå om honom i sommar.
Underbara ponny, underbara hästar.
Jag är körd igen! Vill bara känna farten och kontrollen! Känslan av frihet är den bästa som finns och den får mig att må bra igen!
Och efter idag kommer jag ha mer träningsvärk. Yeye! <3

When I think of the best times of my life, I just want to go back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0