Nästa torsdag -

Kom på att folk får jullov när jag börjar.. typiskt! jag får aldrig vara ifred! Nästa vecka blir en ny start.
Dessutom vore det bäst om jag blev sjuk igen, verkar som om vissa vill det. Det blir inte bättre för att du tar upp det hela tiden, ibland förstår jag inte.

Lustigt att jag spenderat typ hela förra veckan och den här på wärdan, jag har ju slutat. Suck.
Tycker synd om Elin och Dewi, de jobbar ju 150-200% i två veckor, så man vill ju hjälpa till.

Gjorde sluttestet idag, 77%. Helt okey, så nu är det bara att börja.

Saknar att prata med Deg, det gör jag verkligen.

"I´m just like Izzie" cuz I am.




Just det, äntligen! 
"I have stuff, to do to, the, for the... with bones..."

Hääh^^ I´m a geek! :D

Kommentarer
Postat av: deg

jag finns här. nu och alltid, du vet det va?

2007-12-08 @ 12:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0