Stan hela dan -

Åkte in imorse och kom hem nu, snacka om att vara effektiv! Stolt över mig själv! ^^ Hittat julklappar till alla (utan att veta vad jag skulle köpa innan), köpt Harry Potter 5 på svenska, köpt en DVD upp till Duved, köpt linser och ögondroppar och sist med inte minst så har jag köpt UBERSNYGGA pjäxor för 3000 spänn. :D Sitter med dom på nu, i shorts. :P Mycket attraktivt.
Kutat omkring med Sandra <3, käkade lunch på Lime.
Träffade Lisa också, vilket jag är glad att jag gjorde. <3 Kommer inte träffa folk på ett tag nu.
Sprang på både Sandra Dee och Nor :D
Sen kom Sanna och mamma in och vi fikade på Törners.
Hann kuta och hitta lite klappar till Agnes och Maja därimellan också.

Har kommit fram till att jag inte hinner upp imorn, omöjligt.
Måste ägna morgondagen åt att tvätta och fixa ihop allt.



Yay! Tänk er dom med lite röda/vita twintips och en röd/vit SkiStar Åre dress ;) Yam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0