Den sista filen


Tog den sista filen i kylen nu, illa.
Herregud, lever ett trist liv just nu. Fast endå inte, jag gillar mitt jobb, ibland, eller ja mycket sällan kanske vi ska säga. Trots det går det ganska bra, Dagarna en lång tid nu har bestått av att vakna, cykla till baksidan av Wärdan, jobba i allt från 6-12 timmar, åka hem, dö lite, sova, vakna, cykla till jobbet osv..
Därimellan kanske jag hinner med Chicko också, om jag har tur.
Jag tror att jag kommer att börja prata norska snart, intressesmurfarna hoppar.
Ögat är inte rikigt bra än,men nästan, så det är jag tacksam för.
Yran blir dyr, men jag SKA ha roligt! Banne mig.

Blir stan nu, ska köpasaltsten , gå och leta HP-bok, äta glass och avboka körlektioner. Kommer ta lång tid innan jag kan ta det där nedrans körkortet.

image59

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0