Roadtrip-07

Det har varit underbart, fullkomligt underbart att bara få komma bort från allt ett tag.
Får redogöra vad vi gjorde vid ett senare tillf'älle.

Nu känner jag alla de känslor av förlust och skam jag borde kännt förut.
Jag har sårat två underbara människor bara för att jag inte känner mig själv, jag vet inte när jag är som lyckligast. tror att jag borde känna mer och bättre. Men jag har haft fel. Sjukt fel, men endå, jag kan inte styra över mina känslor. Synd det, ni är underbara och förtjänar något bättre än någon som bara ställer till det och sårar. 
Tack för att ni stått och förhoppningsvis står kvar vid min sida, ni båda förtjänar det bästa. 
Ur allt det här har jag fått två av mina bästa vänner, och det är jag så tacksam för! 

image52image53image56image55image54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0