Blåst

Nu är jag väldigt less på det här! har varit sjuk i snart en och en halv vecka nu. Fy fan.
Man kan ju inte göra nånting! jag borde vara ute och springa och gå med Pepsi, eller träna på Jocks. Först och främst måste jag måla! men icke, Näe, här sitter man och hostar.
Men jag antar att det kanske börjar lugna ner sig nu, annars blir det farbror doktorn,
När jag hör hur alla jobbar dagarna i enda så blir jag sjukt stressad, varför vet jag inte. Det är väl för att jag känner mig lat och att jag vet att jag borde tjäna en massa pengar. Men, jag har ett år på mig. :)

Hoppas att jag tar mig in till stan vid middagstid, så att jag kan göra folket sällskap!


image45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0