Förlorad vecka

Det var längesedan jag var såhär, och jag gillar det inte. Det är som att störta.
De enklaste sakerna blir till de svåraste att ta tag i, jag brukar inte vara sån och det skrämmer mig.
Jag brukar vara bra på att göra det som jag ska göra med bra energi, det är vad jag intalar mig själv iallafall.
Jag vill snabbspola, sedan börja med nya saker. Längtar till nästa höst.
Var till doktorn imorse, han såg rikigt bra ut btw, och det var ingen fara med mitt röda öga.
Fast det ser för taaskigt ut.

Så sammanfattning av den gångna veckan:

Jag har,
Fortsatt vara sjuk
Haft en trevlig dag i Lit med kransar och jordgubbar
Druckit för mycket
Vaknat och svimmat (nästintill) på grund av mitt brustna öga
Varit på konfa
Åkt med Gitta, morfar och Sofie till Skansen
Diskuterat framtid med Åsa och Gitta
Tittat på Dansar med Vargar <3
Galopperat på ängar med Chicko med utsikt över fjällvärlden
Lett runt barn på Chicko
Andats ren luft
Gått till doktorn
Fått mitt jävla schema
Blivit besviken (även fast jag vet att du är sån ibland tar jag illa vid mig, eller ja, jag blir så fruktansvärt stressad i ditt sällskap just nu iallafall)
Strirrat in i en vägg
Gaskat upp mig

Sommaren 2007 blir ingen höjdare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0