Mörtsjön med Telitabbis och Robin Hood

:D Var till Mörtsjön igår och stannade tills ikväll. Det var väl ungefär huur underbart som hellst!! :D
Lite onödigt att åka tre bilar på 7 pers dock. ;) Men vad gör man inte! Jag och Sandra tog Biggan, Jonte och Linn åkte hans svarta "vad det nu är" och Lisa, Camilla och Robert tog Glen?(n) Haha,
Så "vi" har badat, lekt med käpphästar, Robert, Mill och Jonte åkte båt (dock betydligt korttare än vad som förväntades) kastat kottar, kastat sten, slagits med flygsmäll(or?) ;P eller ja, grabbarna 12 år iallafall, kastat gyttja, blött ner folk, gungat, hängt knäveck, ÄTIT så sjukt mycket, grillat så sjukt mycket :P (eller ja, så mycket kan man kanske inte grilla på typ mindre än två dar iochförsig :P), pratat en massa skit, kollat på 3 sällskapsresefilmer <3, haft friskis och svettis? och ja.. gjort spermier av folie, sen får vi ju inte glömma Roberts hatt! Just ja, vi kollade läget i den stora byn Stugun efter att Charren kommit iförd sin Supermarket-tröja. Vi Kollade, och ja man hörde faktiskt gräset växa som Lisa uttryckte sig! hah. Det kom dock en kavalkad med svensexe-män, självklart var mannen ifråga iförd en blå dräkt, och självklart hade han en öl i handen! :D En mycket glad man!
Vi Hittade också en massa lustiga troll överallt, en i den lilla stugan där vi sov och en utanför haket där vi käkade hamburgare idag (även fast alla var så mätta man kan bli) Just ja, var på ica i stugun och pöpte frysta hallon till efterrätten (skulle ha haft jordgubbar) då charlotte så fint köpte både cigaretter och ett 6-pack öl. ;D ROBERT OCH LISA KÖPTE VARSIN KVAAAAAS! :D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D synd att jag inte kunde provdricka ur dem, Ögat och förkylningen håller i sig.

Nu lämnade jag och Sandra gänget mitt i fyllan (vilket var ytterst tråkigt eftersom de började bli riktigt roliga! ;D) Så jag hoppas att de fortsätter ha kul! och att ingen får för sig att ro eller nått.. :P 

Tack Camilla, Farmor och Urban!!

 image46image49
Lisa och Camilla är glada och Robert dyker sist i (vilket han är mycket missnöjd med) ;D


image50image51

Jag och mitt öga (fast det har blivit så sjukt mycket bättre på en vecka) och Sandra försöker visa resultatet av sin fina grillning vilket Lisa tycker är väldigt ointressant :P


image48

:D Tror att det var Charlotte som fick Robert att greja med håret efter att han gjort om sin foliehatt till två spermier.


Kommentarer
Postat av: saandrii

Det va faktiskt jag som sa att man kunde höra gräset växa :P

2007-07-01 @ 17:54:27
URL: http://sandraalundh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0