Juns, SpRit 3b

Sitter med mössan på och tänker. Hur ska livet te sig tro?
Jaja, 8 dagar kvar! Trevliga dagar har passerat, även fast jag är nere i en så kallad "osocial fas" då jag stör mig på allt. Men med lite sprit ordnar sig allt! :D Har ingen dock. Måste fixas! typidkt att man är tvungen att jobba i helgen då det måste festas sönder! Men, jobba bakis är jag ju van id så det får gå som det går. Gud vad jag blev sugen på en kall öl nu. Lustigt! Mösspåtagningen var väl ungefär det roligaste jag varit med om på länge! Trevlig början på kvällen (då jag och lisa var måttligt berusade klockan 5) så vi hade skitkul! ;D Resten av kvällen bestod av en massa pratande med m'änniskor jag inte känner (vilket var ungefär hur kul som helst!) dansande och drickande! seven en sväng där det var mycket folk i vita mössor! Idag ahr jag varit bakis(?) och umgåtts med alla underbara människor som finns runtomkring mig! <3

image29

image30

image31

image32

image33

Vad händer nu när alla drar åt olika håll? Hur ska jag klara mig utan er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0