Krogfan

Tänkte jag säga.. och det sa jag också. :P Nä, så less på krogen. Skulle ut ikväll var det tänkt, började tillochmed dricka lite innan jag insåg att jag varken har råd, lust eller skjuts hem sen. Så ikväll har jag pratat med andreas, kollat på trav och hängt tvätt istället. Det var väldigt trevligt att prata, tack för det. :) Hoppas flickorna har kul, de var på bra humör! :) Grattis till Lisa (Lajdiday den 21:a!).

Piratespremiär igårnatt!! Så jävla bra!! Jag var så lycklig! och trött när jag kom hem vid halv fyra. :P Tur att vi tog oss hem, Biggan var trött, eller så tyckte hon att Mats var het. Nått av det! ;) NEj men seriöst vilket underbar film! Usch vad många gånger jag kommer ha sett den innan jag dör! :D Alla var urbra! Keira ägde lite enligt mig! Förvånande va? Nää. :P Yeahman! och grabbarna såg grymt bra ut som vanligt, easy on the eye! :D Jag har lust att riva ner de stora reklamafficherna som sitter i typ överallt och sätta upp dem överallt på rummet! Men nja, nä, jag får nöja mig med att köpa lite mindre sen nångång.

image27


Lunch med mamma imorn, plugga ska jag också göra. Sista rycket nu gott folk! Spännande! :S 
Just det! Glömde att jag är så lycklig att Deg hittat sina biljetter! Tack gode gud för det helt enkelt. Hoppas de har roligt i den stora staden. :D

Kommentarer
Postat av: saandrii

klart biggan tyckte att mats va het, sådan ägare sådan bil vettu ;)

2007-05-24 @ 14:13:13
URL: http://sandraalundh.blogg.se
Postat av: deg

Jag ägde staden och Linkin ägde mej :P :D

2007-05-27 @ 20:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0