London

Ville inte sluta drömma inatt, var i London och sprang omkring.
Fint väder, kan gissa att det är lite kallt dock.
Umgicks med Sandra igår, var på Krokom och "köpte" klänning. Yey!!!
Alltid lika trevligt att prata, prata, prata om ingenting i ett par tre timmar. Det får en verkligen att stressa ned.
Satt dock och skrev om skatter till tolv igårnatt, vilket kanske inte avr så jättekul, kom på några bra argument iallafall. Sen när jag inte orkade åka in och sova i stan (haha) så kollade jag på animal planet till två istället.
Har inga pengar, vilket stör mig grymt! och imorn blir det till att titta på flickorna i sina balklänningar! Skulle ju ha följt med och skjutsat Chicko, men det hinns tyvärr inte.

Jag är inte så bra på att skriva långa inlägg.

image17


Jo just, om mamma nån gång kunde SLUTA ta "min" dator så skulle min dag bli mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0