Sandras bal

Hoppas det är yey! haha, jag har druckit lite väl mycket på för kort tid. Inte bjaa.Men hatar man att ha vätska i kroppen så.. ;) näe huvva.. bal om en vecka.. fan vad underbart, men lite läääskigt.
Sandar var så vacker, och jag ÄLSKAR camillas ögon, lisa också!! lisa flåsar mig i the nacke dådå.. uuuuuchsaaaaaa.. hon vill äta nacho tallrik..(ajfan) näää, jag och tommy har ätit middag. Underbar människa!!! Går inte att ersätta med någon annan! banne mig dådåååå. Näe, vad säger ni, en drink till?? Maria är här också, YEY!!! :D hon har precis fått mobilen att funka. :) öö, det blir väl seven sen antar jag. ? Andreas är på dans, underbar man. :) Charlotte, emelie, josse och tuld var underbart vackra.

Heeddaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0