Diablo II -

Någon har förstört vårt barndomsspel, inte bra! Jag var ju bra på´t! :P
Sen undrar jag också varför det står en Heinekenflaska och ett vinglas inne på killarnas rum, underligt.
Jag måste erkänna att jag nog aldrig har sovit såhär mycket under såhär många dagar i hela mitt liv, herregud. Jag bara sover och pluggar. Men, det känns fint, då vet jag att jag är utvilad när jag ska börja min förfrysningsperiod. :D Det känns så roligt!
Sen kan man väl inte hjälpa att bli irriterad när vissa inte ens försöker göra saker och ting bättre. Önskar att det var som förut, när alla umgicks hela tiden, jag saknar er, och jag saknar dig.. Hoppas det ordnat sig innan jag flyttar, annars vet jag inte. Jag antar att allt är mitt fel som vanligt.

Tommy Nordin, glad påsk! :)

 

Apropå ingenting; Jag tappar bort allting hela tiden! Börjar bli senil.


Kommentarer
Postat av: deg

Juns, min söta! Som du säkert räknat ut har jag inte fått chans att ringa tillbaka.. jobbar verkligen varje vaken sekund. Men till veckan har jag barnen, kanske du vill kika förbi? =) saknar.

2007-11-24 @ 20:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0