Shut of my brain -

Alltså förlåt, men Chuck and Larry var fenomenalt rolig!!
Tack för en trevlig kväll Sandra och Tommy ^^
"Sista" (not) dagen på Wärdan idag, det ska vara det iallafall (om man inte räknar två helger i nov och dec) jag känner på mig att jag kommer jobba extra nått mer i November. Det kanske är bra, så att jag inte helt uppslukas av min kommande sysselsättning de följande veckorna = Tvspel. :D Ska bara hitta det gamla Playstation:et först.

Till helgen ska jag bara ta det lugnt, spela spel och dricka vin med Sanna, sannas käre mor och Göran.
Synd att man missar Ullebulles fest.. riktigt synd!! :/ men vad gör man..

Och en sak till, eller två egentligen:
Varför blir kunden sur när man frågar vilken dagens de vill ha? Jag menar, när de säger "dagens" finns det ju tre olika rätter de kan välja bland, Vill de att man ska vispa ihop hela skiten till en enda röra? Suck. Det är inte roligt att vara hungrig. :P
Och.. mina naglar ger upp, inte coolt! Som Sanna skulle ha sagt.



Kolla in killen, varför ett äpple?! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0