Singstar&Fia med hutt -

Om man endå inte behövde spara så mycket pengar skulle jag ju vara rik. :P
Men, vill man något är det bara att kämpa för det!

Trevlig kväll igår, middag vid 6 och sen drog det hela igång. Mådde bra vid åtta redan. ;) Så det ska vara!
Tyckte lite synd om Tina och Karin med sina gröna små koppar som de fick drick allt för mycket ur. ^^ hehe
Folk kom och gick, vissa mådde bättre än andra om vi säger så. :D Jag gick runt och tjatade om mina mjukisbyxor hela kvällen, intressant samtalsämne jenny. Tror att Sanna och Ella trivdes ganska så bra med Aspåsfolket!
Molinbröderna ägde Singstar.. haha!!
Kvällen började dö ut vid 5 som jag förstått det, bra tid! :D Somnade till ljudet av falsk-singstarsång! Helt underbart!
tack Tommy!  
Imorgon blir det stora staden och Gitta, ska bli skönt att få komma bort. Efter det ska jag ta tag i allt som måste göras. Så det så. :P


Kommentarer
Postat av: Tina

Haha, singstar, fia med hutt, åhfy... Fint kort på er! Men varför togs de så lite kort, din kamera va trasig, å min existerar inte, men resten då? Fasiken... Vilken miss. Kul vare iaf!=)

2007-11-13 @ 12:34:58
URL: http://tinawina.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag tog lite kort med Sandras mobil.. tror jag.. :P hade ni kul efter vi släppt av er? :)

2007-11-18 @ 20:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0