Skottat snö -

Även fast det inte var så värst nödvändigt, då har man tråkigt!
Nejdå, jag har det ganska bra endå, drygt en vecka tills jag planerat att dra upp.
Jag vill bara komma igång med mitt nya jobb, så att jag kan bli van vid det och njuta av att vara ute i fjälluften!
Har ungefär och exakt  11 dagar på mig att fullfölja min utbildning, gjorde sluttestet på Del 1 idag. Jämtlands historia och lite backinfo, kommer in på Värdskapsdelen nu. Måste säga att jag är ganska less på Hans Fahléns kommentarer "bättre kan du" och "BRA" :P 

Jobb på wärdan till helgen, kan mycket väl vara mina sista dagar någonsin! inte för att jag tror på det men. 
Man kommer att känna att man lever iallafall, 1:a advent, julbord och PRO för hela slanten! 
Dessutom tänker mitt team lämna mig! Morr!

Back to Grey´s season 2. ^^ ;) 


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0