Vilket liv man har -

Haha, ja, jag gör inte mycket om dagarna jag nu heller. Mår dåligt! Jag måste göra saker, känna mig behövd, fast jag vill verkligen inte jobba mer på wärdan.. så, det är bara att inse att jag faktiskt får ta det lugnt i någon vecka utan att behöva känna mig lat och tja.. bara lat. Får se till att fylla mina dagar med vila, Bones, vänner och utbildning; Värdskapet som vi måste gå igenom innan vi får börja. Ska träffas den 13:e dec på Renen, Sandra har hittat boende! wee! :D Måste skriva på och skicka in alla anställningspapper på måndag innan jag far till Gitta i sthlm, jag undrar vad jag egentligen ska göra där, lata mig kanske. :P
 Måste ringa Peter och meddela att jag antagligen tar ledigt nästa helg på Lördagen för att gå och se avgrunden + att jag inte vill diska under luncherna. Fy fan!

Ska bli trevligt ikväll, frågan är vad jag ska hitta på tills dess.. möjligen städa hos kaninen. :P

-----------------------------------------------------------------------

Då var det gjort + att jag faktiskt tvingade på honom en sele och lät gamlingen skutta omkring i snön. Det blev lite kallt om tassarna tror jag, meen han klarar allt den där!

Jag som letade rätt på våra gamla spel och playstation, och så funkar inte dosan. SURT! Hann spela lite Tekken 3.. haha! Gud vad man höll på när man var yngre, inte bra att ha två bröder. :P Jag borde ha lekt med dockor istället.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0