Amaranth -

Usch vilken bra låt det är! Ryser varje gång!
Vaknade på min lediga dag av att hela min familj verkar ha bestämt sig för att stå och prata utanför min dörr, inte en bra början på dagen. Menmen, så är det när det är skollov, alla är hemma. Vilket är trevligt! ..ibland. :P

Kollade på ELLEN! Haha, underbara människa! Jag fattar inte, hon är ju inte ens rolig! Men endå så skrattar man åt henne! Gick en promenix med Pepsi genom dvärsätt, satt mig på en brygga i solen och bara myste, och för ett ögonblick var jag fullständigt tillfreds med världen. Underbart att få känna så.

Körde mamma och Sofie till tåget, de ska hjälpa Gitta att flytta. :) Käkade på donken och hade trevligt med Deg och Schwester. Kollade på film sen, och satt på News, så sammanfattningsvis har dagen varit bra! 
Förutom att det var halt när jag skulle köra hem, hade bror och tre till med.. usch.. 

"den största gåvan är att få leva"
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0