Ännu en rattrookie från Anderzons Trafikskola -

Jag har nog aldrig smilat så mycket som jag gjorde när jag körde ut från vägverket, helt sjukt! Jag hade kunnat börja grina av lycka vilken sekund som helst! :D Lektionen innan gick skit, verkligen, men själva uppkörningen var över så fort att jag inte hann fatta något alls. När Sanna frågade var jag hade kört precis efteråt kom jag inte alls ihåg. :P Var nog i trans eller nåt. :D

Var sen och fikade med mamma och pappa (som åker till nedre delen av landet :/ som vanligt) efter det träffade jag Christer, vilket var mycket trevligt! Sen tvingade Lisa, Sanna, Johan och Charlotte mig att köra Lisas Glen genom DriveIn-donken, vilket var en intressant upplevelse. Johan bakade muffins, och vi skulle kolla på film, meen det blev så sent så vi åkte hem. Blev till att ta med sig de supergoda bakelserna hem. Fick ett hjärta av Charlotte, underbara människa!! Jag kan inte be om mer, att ha så fina vänner borde vara olagligt. <3

image83

Så, min dag har varit helt perfekt! (förutom att jag måste prata med min älskade vän, för det är nått som inte är bra just nu)

Imorgon blir det till att köra upp till Duved för att putsa fönster, "du vill väl kunna se ut i vinter?" suck. :P

Jo, synd att Josie valde Sälen, vem ska jag nu bo med i vinter? :/
och när blev Olle längre än moi? Herregud!

image80image82image84

Kommentarer
Postat av: Linn

Grattis till körkortet:)

2007-10-05 @ 22:20:11
URL: http://linn88.blogg.se
Postat av: Bellen

Grattis Jenny :D

2007-10-14 @ 12:35:12
URL: http://isabelljemta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0