Bakterier -

För man tydligen med sig om man har egna skor på sig på jobbet - och det säger de plötsligt efter 3 år. :P Så, nu har Wille tvingat på mig ett par träskor, av plast. :P 300 spänn som Peter måste lägga ut.

Jaha, livet går lidare utan att man egentligen vet var det för en. Bara att försöka hänga med i tempot och leva livet som om varje dag vore den sista - Gud vad jag önskar att jag kunde leva så. Men det är nog lättare sagt än gjort.
Just nu känner jag mig bara tacksam för livet jag levt hittills och för alla som bryr sig om mig - och jag ska bättra mig.

Tänk om man skulle våga följa sina drömmar, vad tufft det skulle vara!


image86image87
image88
"Du är som vackrast när du ler" 


Kommentarer
Postat av: sarra!

vilken härlig bild :)

2007-10-08 @ 00:50:57
Postat av: Tina

Jag hittar iaf till ketchupen själv! Å kan läsa vart de finns vatten! Tack för mat, och vi må göra någe skoj snart! Bowla va faktiskt sjukt roligt, å en bra grund på en lyckad kväll för oss i lördags! Lets make plans!

2007-10-18 @ 13:13:49
URL: http://www.tinawina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0