Ny mening -

Inledande mening " En vesuvio att ta med tack"
Svar " Vi har tyvärr ingen pizza längre"
Fråga " Har ni inte pizza?"
Fråga " Var har ni pizzamenyn?"
Svar " - Nej, det slutade vi med för en månad sen ungefär, stod i tidningen"
Fråga " VA?!?! Varför då?? Dom som var så goda!! Men gud så dumt.."
Fråga "Varför slutade ni då? har ni bytt ägare?"
(Konversationen fortsätter till kunden plötsligt inser att hur mycket de än pratar om den nedrans pizzan så blir det inget av)
Fråga " Lönade det sig inte?"
Svar "Nej"
Konstaterande " Nej, ingenting tilltalar mig här längre.."
(Kunden går)

Detta säger jag minst 100 ggr om dagen nu för tiden, och självklart 100 ggr till i telefonen.

"Finns det inte en enda silljävel ni kan steka åt mig?!" >Kul gubbe, kuul.


Kommentarer
Postat av: Tina

OJ? De visste inte jag. INGEN PIZZA? Hmm, de låter inte bra ju... Fast snart slutar väl du ändå så då kan man ju äta på nåt annat ställe med TREVLIG personal på!

2007-10-24 @ 08:44:27
URL: http://www.tinawina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0