Svartvitkatt -

Det här med att bo på landet är väl för underbart? Här går man i lugn och ro förbi en hage och ser en katt i gräset som verkar vara mycket skygg av sig, stannar och frågar hur den mår för att sen vandra vidare. Efter ett tag hör jag ett mycket högt och anklagande jamande, tittar bakåt och ser katten komma rusande i världens fart (fortfarande hysteriskt jamade) stannar och väntar in den. I tio minuter minst föröker jag bli av med den, inte det enklaste när den bara rusar framför mig när jag försöker ta mig hem! Sen försökte jag säga att det nog inte var en så bra idé att följa mig hem eftersom jag har en galen hund på gården, först då gav den sig och gick hem. Söt liten krabat. :)

Har varit och käkat lunch med Charlie, Lisa, Linn och Jesper- Mycket trevligt! ^^

> Nu har jag fått en ny hatmening på jobbet " Ketchupen finns i mitten till vänster, bakom blommorna, i trälådorna" Lik förbannat tittar alla till höger!! och frågar "Men jag ser inget" Nej men vad konstigt eftersom du tittar åt höger.. efter 5-6 "vänd på dig!, vänster, vänster!" Brukar de se den jävla lådan.. Så, det är bevisat, i varken norge och sverige bedrivs ingen som helst utbildning i vad som är höger och vad som är vänster! Suck.



Snart ett år sen.

Kommentarer
Postat av: Tina

Hahaha, jag måste ju skrata åt dina inlägg! Och undra lite när du åker å börjar ditt nya jobb? KRAM!

2007-10-17 @ 20:14:30
URL: http://tinawina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0