Jämtland -

Hejdå Halland, Hej Jämtland.
Och hej regn och kyliga vindar! <3
Det var så jobbigt att kasta ett sista öga på alla jag håller av där nere, får bara hoppas att jag får träffa dem igen.
Eller, får helt enkelt se till att jag gör det!
Ett stort tack till Eva och Christer som tagit hand om mig hela sommaren, och Malin som försvann för två veckor sen. Jag saknar henne jättemycket! Men Åre, guuud vad jag längtar. 
Ska skriva och försöka förklara vafan jag gjort hela sommaren på Freeport, hoppas bara jag kommer ihåg. Haha! Många roliga stunder och många knäppa kunder har man varit med om på IC. Sjukt stressigt oftast, så att varva ner på lagret var alltid välkommet! skrattade mig igenom alla timmar där <3 

Har träffat så många nya människor som jag verkligen tycker om, vem vet, kanske blir en sommar till där nere? 

Linda, Glansi, Anna, Anne, Thea, Therese, Emilia, Margareta, Sara, Millan & Carin
Tack för i sommar!

Hade en underbar kväll igår, åt kladdis och bara mös med tjejerna.
Skönt att vara hemma bland er igen. <3 

Nu, i väntan på nästa äventyr! :D 

Och;
Crash and Burn, DU vet.  


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hej jämtland?!

Välkommen hem då! :)

2008-08-28 @ 20:04:14
URL: http://deeperend.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0