Hem? -

Ska jag kalla Duved för hem, eller hem, hem? :P
Ska ta bilen upp imorn låter det som, kunde inte åka med Anton, vilket var tråkigt.
Hittat en massa roliga festbilder och så vidare som Malin/jag :P tagit. :P Ni vet vad som händer om jag får tag i en kamera, det är en sjukdom!

Hoppas på bio ikväll med Tommy, kanske ska träffa Andreas också :) yey!
Trevlig dag igår, tårta och mat och ännu mera mat blandat med familj och kusiner. Sex and the City med damerna på kvällskvisten, Sanna kom och fick hem mig, Göran och Anneli. Tur att jag har henne. ^^



Sandra susade tydligen förbi på en spark utanför fönstret nyss, hutigt! Saknar henne! 

 


Kommentarer
Postat av: saandrii

du kunde inte ha valt nån fulare bild eller? ;) skanar dig också näni, du är för långt bort och jobbar, punkt slut! haha ja visst är man lsutig ibland? den enda rasten man har på hela dan, då är man ute och sparkar en timme =P jag va en aaaning trött ikväll på jobbet om jag säger så, och då ska vi inte tala om hur trött mina ben va =P kör försiktigt upp till duved nu!

2008-01-20 @ 20:59:20
URL: http://sandraalundh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0