En bit av Hemma -




Längtar tills imorn, hoppas av hela mitt hjärta att Sanna kommer in till gbg.
Ska få träffa och umgås med Johan och Robin också, lycka!
Har nog inte förstått hur mycket jag saknar alla förns nu, när nån är nära.
Olle åker ner till Båstad idag, jag hoppas att jag hinner träffa honom också, saknar familjen och djuren.
Men jag har det bra, verkligen. Fattar inte vilken tur jag har, får bo hos världens underbaraste familj och med världens bästa Malin. Evigt tacksam!

Grattis till min 20 åriga Sandri <3

Hade huvudansvaret för kassan idag, GothiaSöndag, jobbat där i tre veckor och så ställer de mig i kassa 2+Herr med feber. Men det gör inget, trivs med människor och trivs för det mesta med stressen. Dock inte ute på golvet, får tillbaka känslan av Wärdshuset på en gång. Vissa är ju knäppa, slänger kläder hit och dit och struntar i att de lämna butiken i fullkomligt kaos. Börjar dock kunna ge lite tips och råd tack vare mina tvätt/fläckbortagnings - råd, haha, Jenny med tvättråd, vad säger du om det Sandra? Tror vi på det? :P 
Måste läsa igenom mina LOOP-papper också, väldigt likt SkiStars mål. 

Skulle vilja prata med Gitta, saknar henne. 
Ska bli skönt att komma hem en vecka sen. 

Sen har vi den eviga frågan, Vad håller vi på med? Undrar vad jag kommer att säga när jag ser tillbaka på mitt liv om 20 år. Haha, tror att skratt och ett "ojoj" kommer väl till pass.
Ska försöka att sluta fly och "face the fears", vi får försöka med det tillsammans.

Hoppas att vi övervinner alla våra problem och slutar som vi hade det ett tag i vintras Pelle. 

Hm, måste ta tag i ett mail till John också! och ett till Stina. 

"cause I'm young and I'm hopless, I'm lost and I know this"

None




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0