35p,Schlagerflopp&Marité -

Haha, seriöst kul kväll!!!
Klockan är typ 6 på morgonen och det kommer bli hur fint väder som hellst ute idag.
Sammanfattning av kvällen:

Schlager som bara VI kan rocka till; 20 pers och bra ljud. ;) Mnyeees! även fast det gick skit för oss så var det satans kul! Tappen. <3
Marité, mycket folk, mycket fjortisar som härjade runt. Men vi hade kul iallafall, jag och Hedström spenderade kvällen med att byta samma tuggummi fram och tillbaka mellan varann. Lättroade, Mnyees.
Dessutom hade jag lovat mig själva att inte äta på Max till nästa säsong, hur bra gick det? Tamejfan öppnar det i OSD! haha. Jesper gör det så bra som biträdande butikschef!!

Hedström leder med 35 p. Men jag kommer igen, vänta du bara! Mohahaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0