Första dagarna i Kungsbacka -

Har vi gillat, det är såå vackert här! Sommaren bara skriker ut värme och jag är så glad att jag har Malin i närheten igen! känns som att jag alltid känt henne, men det är bara typ ett halvår.
Första dagen på Freeport idag, har inte så mycket att säga om det just nu. För mycket i huvvet för det, ska dit imorn igen och efter det kanske jag har mer att reflektera över, när min hjärna lugnat ner sig lite.

Saknar er där hemma, och Grattis Älskling, 20 år!!! Grrr! :D Skönt att få prata lite med Pelle idag också.

och Lisa, jag har nåt att visa dig sen. Du kommer bli såååå avis! ;D

Det händer så mycket i mitt liv just nu, men mitt i alltihop saknar jag dig. Ja jesus


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha.. vad har du nu hittat på jenny? :)

2008-05-19 @ 11:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0