Ja jesus.

Så mycket allt kan förändras på några månader alltså.
Både positivt och negativt förstås, men det är bara att bita ihop, tänka mindre och ha kul!
Så skönt att få prata med dig idag, det behövdes! och jag fick rätsida på nästan allt också. haha
"vem har du nu förstört? ;)" "men jag gör ju inget!!"
Det blir som det blir, det är Mitt liv och det tänker jag ha i åtanke. Tror det är ganska viktigt, det också. ;)
Mycket är viktigt nu, vänner, familj och känslor.

Så, imorgon åker jag till Kungsbacka och hoppas på det bästa! 
Dock otroligt tråkigt att redan måsta åka ifrån alla mina underbara och sjukt förtående vänner här hemma. 
Har flängt fram och tillbaka i en vecka nu och bara njutit av deras sällskap, inser mer och mer att jag inte överlever utan er!
Men jag kommer ju tillbaka, förhoppningsvis med fler underbara minnen.  

Ett Liv, En chans att göra det bästa av det! Det ska jag hålla mig till från och med nu, äkta Sara-tänkande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0