Jag vet -

"Sometimes goodbye is the only way."
Men låt det inte vara så.

Hemma, har inte hunnit innanför grinden innan det kommer 20-moppepojkar och rakar av sig allt hår de har på huvvet rakt ner på vår gräsmatta. Så, nu är min käre bror av med sina fina lockar. Det blev faktiskt riktigt snyggt! Haha. Så går det till hos hos i Dvärsätt, inte en lugn stund.

Stockholm var för övrigt riktigt avkopplande och i vissa meningar helt tvärt om. Olle och Pelle är inte direkt tysta varelser! shoppat bort alla mina problem och snittat 12tim/natt.

Jag har en hektisk tid framför mig, men det passar just nu. Är inte säker på att jag kan stanna på samma ställe allt för länge just nu utan att vilja dra vidare, har den känslan och får inte bort den heller.

Klockan är mycket och jag ska snart upp och boka London-resa.
Jag får träffa några av mina tjejer imorn!!!! som jag har längtat efter dem! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0