Med Öl i håret & Separationsångest i hjärtat -


Igår vinkade vi av Lisa&Sandra, fattar inte att jag inte kan prata med Lisa i telefonen som jag är så van vid.
Men, jag är så otroligt glad att de kom iväg, helt sjukt! Vilket äventyr! :D

Idag har jag jobbat på Wärdan, hmm, nja alltså det där med mat, ska det vara nåt det?
Fast det gick bra, stressigt som fan (ingen överraskning där).  Som vanligt var jag tvungen att lyssna på tjuriga tanter som klagar på fläskfilébitarna "Men usch, det där såg ju inte alls gott ut, får jag byta med dig Arne?" Vafan, jag står ju här och hör vad du säger! Folk är roliga, man kan ju inte bli annat än uppåt! Ville ta kontokorten från alla och dra det själv hela tiden.. gammal vana. Såna nymodigheter det finns ;)
Spillde öl på mig själv bland det första jag gjorde, och fick två andra att bli så rädda att de spillde ner sig själva de också. Haha, ett gott skratt förlänger livet kom vi alla fram till!

Jag fick träffa mina gubbar också! :D Och att stressa lite och komma upp i tempo skadar aldrig! :D även fast mina handleder skakade vid åtta.. jag lovar, tallrikarna måste ha blivit tyngre sen min storhetstid!

Åre närmar sig med stormsteg, vet inte hur jag kommer reagera när december kommer.
Men, den som lever får se! :)
Ska kolla biljett till Ringebu nu, kommer bli kul att få se hur Malin haft det sen vi gick olika vägar i somras.
Måste försöka få tag i Kicki igen och höra hur det blir, vill verkligen inte behöva bo i den där jämrans stugan..

Och med de båda C:na i Trondheim känns stan tom, jag menar, nu är Lisa borta med.
Fast Åsa är ju hemma ett liiitet tag till innan hennes och Fredriks äventyr börjar! Det känns verkligen att alla börjar hitta sina egna vägar i livet nu, stolt över att vi vågar ta för oss! :) Vi kommer ju alltid att ha varann iallafall, spelar ingen roll var i världen vi befinner oss. Det blir desto roligare att återförenas igen då, som Pelle säger! Hoppas bara att jag får uppleva fler roliga och spännande saker med er alla!
Och med grabbarna som kommer upp till Åre i vinter känns allt lite bättre! :D

Är stolt över Sandra med, som orkar med allt hon gör! :) Det är riktigt bra gjort!
Och Sanna, som kämpar på i Nälden och snart ska bli sambo! Är så glad för din skull, tråkigt bara att du inte hör av dig så ofta.. vi är båda dåliga på det.   

Tänker på Dig min vän, du lever i svåra stunder, men endå hjälper du mig. Tack, du vet du är starkare än du tror.
Du fixar det här!

"Crash and Burn" - jag är stolt över oss båda!
Vill skriva två specifika bokstäver, fast, nej just, du gillar ju inte det. HAHA! Humor. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0