Snö -

Jo, lite snö har jag utanför fönstret.
Nya Nickelback är riktigt jävla bra btw..
Lisa och Sandra glassar omkring i värmen, yey! Jag vill också! :)
Just nu har jag en ständig klump i magen, jättekonstigt, tror det beror på att det väcktes ett litet hopp om kläppen.. men Staff blir ju bra, det vet jag ju! men tänk så mycket bättre det hade kunnat bli, svårt att släppa tankarna om vardagen där. Det är kanske lite svårt att förstå varför jag vill det så mycket utan att veta hela historien, men ja, det blir inget av det den här gången.
Fan också. Vi får fixa det iallafall.. och klart vi gör det, men man vill ju alltid ta den enkaste vägen.

Jag vill sitta på en hästrygg, känna kraften, känna rytmen & framförallt få glömma världen ett tag och bara vara. Det är bara där man lyckas med det!

Ska upp till Duved och städa till veckan, ska bli skönt på ett sätt att ha nåt att göra, så att de här veckorna går framåt!
Snart... visar det sig. Min Ängel.




Vill tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0