Varför just jag?

Det är väl en bra fråga.
Men, det som hände, det hände.
En upplevelse rikare, även om den var allt annat än trevlig.
Känslan av att inte längre ha kontroll över sin kropp vill jag aldrig mer vara med om.
Just nu fryser jag bara.

Warm me up.. Please

Allt är en enda röra.. jag har tyckt att allting går framåt, sakta visst, men endå framåt.
Men nu, vad är det som händer?

I've been taken over, by the fear

Gitta och Kim var så otroligt vackra igår, det tog inte lång tid innan glädjetårarna rann.
Jag har aldrig sett henne så lycklig <3
Synd på rådjurs-sadeln, som kom upp igen senare på natten.. jävla idiotjävel, man kan verkligen inte lita på nån längre.

Borde passa på att vara ute i det vackra vädret, funderar på att ta med mig Pepsi, en bok och en kudde och gå bort och lägga mig i hagen. Men, då skulle jag nog bara frysa mer.
Det får bli en bättre dag.

Just nu har jag inte många ord i huvudet, vilket kanske är lika bra.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0